Ghid înscriere program Casa Verde 2023

Actualizat pe: 15.02.2024

AM ÎNCEPUT!!! 🏡

De săptămâna trecută inoSOLAR e pe acoperișuri în toată țara, în cadrul programului CASA VERDE! ☀️

Cu entuziasm am pornit primele instalări pentru beneficiarii programului Casa Verde 2023 care au ales inoSOLAR și ne bucurăm de fiecare dată când primim feedback de la client 🤩

Vom continua instalările conform calendarului stabilit.

Actualizat pe: 22.01.2024

📢 Aplicația Programului Casa Verde Fotovoltaice se va debloca mâine, 23 ianuarie 2024, ora 10.00

Aplicația Programului privind instalarea sistemelor de panouri fotovoltaice pentru producerea de energie electrică, în vederea acoperirii necesarului de consum și livrării surplusului în rețeaua națională – Casa Verde Fotovoltaice se va debloca începând cu data de 23.01.2024, ora 🕐10.00.

Astfel, începând de mâine, ora 🕐10.00, solicitanții care nu au selectat un instalator până la data suspendării Programului, au la dispoziție un termen de maximum 90 de zile pentru selectarea unui instalator validat, prin intermediul aplicaţiei puse la dispoziție de AFM la adresa www.afm.ro. În cadrul aplicației va fi disponibilă lista completă a instalatorilor validați de către Administrația Fondului pentru Mediu.

În acest termen, instalatorii selectați au obligația efectuării analizei documentelor încărcate de solicitant precum și aprobarea solicitanţilor eligibili, în condițiile și termenele stabilite prin Ghidul de finanțare a Programului privind instalarea sistemelor de panouri fotovoltaice pentru producerea de energie electrică, în vederea acoperirii necesarului de consum şi livrării surplusului în reţeaua naţională, aprobat prin Ordinul ministrului mediului, apelor și pădurilor nr. 1063/2023.

În cazul solicitărilor de revenire în statusul ”în verificare conformitate și eligibilitate”, determinate de rezoluția eronată aplicată de instalatori în aplicație, în urma analizei documentelor încărcate de solicitant, se stabilește un termen de maximum 5 zile calculate de la data de 23.01.2024, în cadrul căruia instalatorii sunt obligați să remedieze aceste situații.

Actualizat pe: 05.10.2023

Începând cu data de 26 septembrie 2023, Programul Casa Verde Fotovoltaice 2023 se suspendă ca urmare a Hotărârii Curții de Apel Oradea nr. 199/2023 în dosarul 3168/111/2023.

Administrația Fondului pentru Mediu va depune toate eforturile pentru a clarifica situația și pentru a debloca și relua Programul Casa Verde Fotovoltaice în cel mai scurt timp.

Dorim să vă aducem la cunoștință ca:

1. E posibil ca Programul să fie deblocat (nu avem informații conform cărora acesta s-a suspendat total),

2. Dosarele depuse la inoSOLAR au fost deja evaluate in proportie de 98% urmand sa revenim către dvs cu email. Finanțarea rezervată pentru proiectele dumneavoastră NU a fost pierdută.

Din informațiile oficiale pe care le avem momentan, NU va fi necesară reîncărcarea documentelor pe platformă în momentul reluării programului Casa Verde pentru sesiunea 2023. Toate proiectele aprobate rămân înregistrate și vor fi procesate în continuare în funcție de evoluțiile ulterioare.

3. După ce primiți email cu eligibil/neeligibil, va rugam asteptati, vom lua noi legatura cu dvs pentru pasii urmatori. Vom fi nevoiți sa asteptam AFM sa publice lista beneficiarilor aprobați/respinși pe site-ul oficial AFM.

4. Vom pune la dispoziția dvs un portal My account pentru a putea avea acces direct la contract, oferta si pentru a incarca documentele necesare depunerii dosarului de prosumator.

Va vom furniza in timp util toate informațiile de care aveți nevoie.

Dacă doriți detalii suplimentare, aveți posibilitatea sa ne scrieți pe adresa : casaverde@inosolar.ro sau sa ne contactati la 0729 068 710

În acest articol vei afla tot ce trebuie să știi despre programul Casa Verde 2023.

Actualizat pe: 25 iulie 2023

DACĂ AI DEPUS DOSARUL PE PLATFORMA AFM ȘI AI PRIMIT CONFIRMAREA DEPUNERII PE EMAIL, următoarea etapă importantă pentru tine este Alegerea Instalatorului.

Mai este puțin timp până la momentul selectării instalatorului ce va implementa proiectul tău. 

Selectarea instalatorului este decizia cea mai importantă de care va depinde instalarea și buna funcționare a sistemului fotovoltaic.

Ce trebuie să ai în vedere când selectați instalatorul cu care vei colabora in tot acest proces ?

VALIDITATEA INSTALATORULUI

Dorim să vă anunțăm cu bucurie că ne aflăm printre instalatorii validati AFM!

Ai posibilitatea sa verifici lista de instalatori RESPINȘI dând click aici.

DACĂ DOREȘTI SA COLABOREZI CU inoSOLAR, POȚI OPTA PENTRU OFERTA NOASTRA CASA VERDE.

Alege INOCOM BIZ SRL din lista instalatorilor validati AFM, poziția 289, pagina 25 din listă

si ai rezervat locul tau in calendarul de instalari sisteme fotovoltaice Casa Verde 2023.

Suntem gata sa iti raspundem la orice intrebare prin email casaverde@inosolar.ro sau la telefon 0729 068 710

Cum decurge programul?

In urma aprobării AFM, beneficiarul VA ACHITA doar contribuția proprie, iar instalatorul realizează lucrarea. In aceasta sesiune, se interzice prin Ghid încasarea sumei de 20.000 lei de la beneficiar până în momentul decontării.  

Întreaga colaborare se va desfășura conform Ghidului de finanțare publicat pe site-ul AFM: https://afm.ro/main/programe/sisteme_fotovoltaice/2023/ordin_1063-26_04_2023-aprobare_ghid_finantare-2023_04_28.pdf

Conform Ghidului AFM, etapele următoare se vor derula după cum urmează:

  1. Selectarea de către solicitanți a unui instalator validat, prin intermediul aplicației;
  2. Analiza documentelor încărcate de solicitanți, de către instalatorul selectat;
  3. Aprobarea/respingerea/refuzul solicitanților de către instalator, prin intermediul aplicației*;
  4. Aprobarea/respingerea de către AFM a solicitanților, în baza listelor generate de aplicație;
  5. Contestarea rezultatului de către solicitanți;
  6. Semnarea contractelor de finanțare de către unitățile de cult, generate prin intermediul aplicației;
  7. Implementarea proiectului;
  8. Decontarea sumelor solicitate de instalatorii validati;
  9. Verificarea de către AFM a corectitudinii analizei eligibilității beneficiarilor și a documentelor depuse în vederea decontării, efectuate de către instalatori, prin eșantion;
  10. Monitorizarea beneficiarilor.

Aprobarea finanțării se va desfășura conform Ghid de finanțare: 

În termen de maximum 90 de zile de la data publicării de către AFM a listei prevăzute la art. 14 alin. (10) se parcurg următoarele etape:

a) selectarea de către solicitant a unui instalator validat, prin intermediul aplicației;

b) efectuarea analizei de către instalator a documentelor încărcate de solicitant;

c) aprobarea de către instalator, în aplicație, a solicitanților eligibili.

În termen de maximum 30 de zile de la data selectării instalatorului de către un solicitant, instalatorul analizează documentele încărcate de solicitant, conform procedurii de analiză, și selectează în aplicație solicitanții eligibili.

AFM generează prin intermediul aplicației listele cuprinzând proiectele solicitanților eligibili.

Comitetul director al AFM avizează lista proiectelor selectate pentru finanțare și le propune spre aprobare Comitetului de avizare.

Comitetul de avizare aprobă proiectele selectate pentru finanțare.

AFM publică pe pagina de internet lista solicitanților aprobați.

Respingerea se va desfășura cf Ghid de finanțare : 

În termen de maximum 90 de zile de la data publicării de către AFM a listei prevăzute la art. 14 alin. (10) se parcurg următoarele etape:

a) selectarea de către solicitant a unui instalator validat, prin intermediul aplicației;

b) analizarea de către instalator a documentelor încărcate de solicitant;

c) respingerea/refuzul solicitanților de către instalator, în aplicație.

În termen de maximum 30 de zile de la data selectării instalatorului de către un solicitant, instalatorul comunică acestuia motivele de fapt și de drept care stau la baza deciziei de respingere pe motive de eligibilitate, conform prevederilor ghidului, și/sau a refuzului de instalare a sistemului de panouri fotovoltaice.

În situația menționată la alin. (2), solicitantul poate selecta alt instalator validat. (4) La finalul celor 90 de zile calculate de la data publicării listei prevăzute la art. 14 alin. (10) se vor realiza următoarele etape:

a) AFM generează prin intermediul aplicației listele cuprinzând proiectele solicitanților respinși pe motive de eligibilitate;

b) Comitetul director al AFM aprobă listele cuprinzând proiectele solicitanților respinși pe motive de eligibilitate;

c) AFM publică pe pagina de internet lista/listele solicitanților respinși pe motive de eligibilitate; d) solicitantul poate depune contestație împotriva deciziei Comitetului director.

Implementarea proiectului

Implementarea proiectului se realizează de către beneficiar prin îndeplinirea formalităților specifice obținerii tuturor avizelor și acordurilor, precum și prin instalarea sistemului de panouri fotovoltaice și racordarea acestuia la rețeaua națională de distribuție a energiei electrice, prin intermediul unui instalator validat.

Implementarea proiectului se realizează în termen de cel mult 12 luni de la publicarea listei solicitanților aprobați, pentru persoanele fizice, și de la semnarea contractului de finanțare, pentru unitățile de cult, termen în care trebuie realizată instalația și obținut certificatul de racordare.

Pasi Casa Verde 2023 dupa aprobare dosar

Calendar înscrieri

Înscrierea o veți face dumneavoastra, in ziua care corespunde regiunii din care faceți parte, din calendarul de mai jos, la ora 10:00 PE SITE-UL: https://depunerefotovoltaice.afm.ro/

Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) a publicat calendarul de înscrieri, după cum urmează:

  • 19 mai, ora 10:00 – Regiunea București Ilfov
  • 24 mai, ora 10:00 – Regiunea Centru (judeţele Alba, Braşov, Covasna, Harghita, Mureş şi Sibiu)
  • 29 mai, ora 10:00 – Regiunea Nord Est (judeţele Bacău, Botoşani, Iaşi, Neamţ, Suceava şi Vaslui)
  • 6 iunie, ora 10:00 – Regiunea Nord Vest (judeţele Bihor, Bistriţa-Năsăud, Cluj, Sălaj, Satu Mare şi Maramureş)
  • 9 iunie, ora 10:00 – Regiunea Sud Est (judeţele Brăila, Buzău, Constanţa, Galaţi, Vrancea şi Tulcea) 
  • 14 iunie, ora 10:00 – Regiunea Sud Muntenia (judeţele Argeş, Călăraşi, Dâmboviţa, Giurgiu, Ialomiţa, Prahova şi Teleorman)
  • 19 iunie, ora 10:00 – Regiunea Sud Vest (judeţele Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt şi Vâlcea) 
  • 22 iunie, ora 10:00 – Regiunea Vest (judeţele Arad, Caraş-Severin, Hunedoara şi Timiş) 

Pentru depunerea proiectelor, s-a luat în considerare doar prima zi de înscriere (deși sunt alocate 3 zile lucrătoare/regiune).

DOCUMENTELE NECESARE

(salvate la indemana pe PC/LAPTOP: 4 documente separate/distincte PDF la rezolutie cat de mica posibil***, recomandăm alb-negru ):

  • 1. Act de identitate solicitant (adresa să fie cea la care se monteaza panourile)
  • 2. Extras de carte funciară (intabulare casa și teren, drept proprietate, fara sarcini cu excepția ipotecii bancare, adresa să fie identică cu cea din buletin)
  • 3. Certificat de atestare fiscală ANAF (pe nume solicitant, 0 la datorii)
  • 4. Certificatul de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale  (pe nume solicitant, 0 la datorii)


***Pentru a compresa documentul PDF și a avea rezolutie mai mica, puteti folosi : https://www.ilovepdf.com/compress_pdf

Pentru a realiza înscrierea in cât mai puțin timp și pentru a evita eventualele greșeli, vă recomandăm să vă notați și salvați toate informațiile din lista de mai jos într-un fișier Word, din care să le copiați în momentul deschiderii sesiunii. Astfel, veți putea salva timp important și veți avea șanse mai mari sa rezervati un loc pe platforma.

Documentul WORD trebuie sa conțină următoarele informații:

  • Adresa de email
  • Nume
  • Prenume
  • Serie act de identitate
  • Număr act de identitate
  • Valabil de la
  • Valabil până la
  • CNP
  • Adresa de domiciliu (localitate, strada, număr)
  • Județ (se va selecta din listă)
  • Telefon

Vrem sa va atragem atentia asupra faptuui ca nu vor exista solicitări de clarificări din partea AFM, deci e nevoie că documentele înscrise sunt corecte și complete, iar informațiile sunt scrise corect.

Vă reamintim că în sesiunea Casa Verde 2023 – solicitanții se vor înscrie SINGURI (nu prin instalator ca în trecut) în aplicația informatică a AFM pentru rezervarea sumelor. 

Abia după înscriere și validare instalatori, beneficiarii își vor alege instalatorul validat cu care vor să colaboreze pentru implementarea proiectului.

Având în vedere că se alocă fondurile pe principiul „primul venit, primul servit”, e posibil că acestea se vor epuiza destul de repede. De aceea va recomandam sa depuneti cat mai devreme posibil, incepand cu ora 10.

Toate documentele trebuie să fie valabile la data înscrierii în platforma!

Ghid înscriere program Casa Verde 2023

Vă recomandăm sa obțineți și să pregătiți din timp următoarele: 

  1. Act de identitate solicitant (adresa din cartea de identitate trebuie să coincidă cu adresa imobilului unde se dorește implementarea). Nu se acceptă viza de flotant la adresă. Termenul de schimbare a cărții de identitate este de 10 zile lucrătoare de la depunerea documentelor la Direcția de Evidență a Persoanelor. 
  1. Extras de carte funciară din care să rezulte dreptul de proprietate asupra imobilului construcție pe care se va implementa proiectul (este valabil 60 zile de la emitere). Se poate obține online și costă 20 lei: epay.ancpi.ro/epay/SelectProd.action?prodId=1420 
  1.  Certificat de atestare fiscală privind obligațiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului, de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanțelor Publice (este valabil 90 zile de la emitere). Se poate obține online de la ANAF www.anaf.ro (dacă aveți SPV) sau fizic de la ANAF. 
  1. Certificatul de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale și alte venituri ale bugetului local, emis pe numele solicitantului de către autoritatea publică locală în a cărei rază teritorială aveți domiciliul (este valabil 30 zile de la emitere). Unele primării eliberează acest document online. 

Dacă adresa din CI este scrisă diferit față de cea din extrasul de carte funciară (de exemplu lipsește strada, numărul, etc), trebuie să obțineți o adeverință de la primărie care să ateste adresa la care locuiți și să menționeze numărul cărții funciare (Descarcă Model

Copia cărții funciare colective, doar pentru imobilele tip duplex (se obține doar fizic de la OCPI). De exemplu, pentru un imobil înscris într-o carte funciară cu număr de tipul xxxx-C1-U2, este necesară copia cărții funciare colective. 

Eligibilitate

Trebuie să verificați cu atentie daca respectați următoarele cerințe:

  • Sunteți persoană fizică cu domiciliul la adresa unde doriți instalarea sistemului fotovoltaic 
  • Nu aveți datorii la ANAF sau la bugetul local
  • Sunteți proprietar al imobilului respectiv ce are ca destinație exclusiv locuință sau anexe ce o deservesc
  • Indiferent dacă doriți să instalați sistemul pe casă sau pe teren este necesar ca locuința dumneavoastră să fie intabulată și să aveți drept de proprietate asupra acesteia 
  • Imobilul nu este afectat de sarcini în favoarea unei persoane juridice sau entități care desfășoară activități economice.
  • Vă puteți înscrie pentru a obține finanțare, chiar dacă imobilul a fost achiziționat prin credit ipotecar

Proiectul dumneavoastră NU va fi aprobat daca:

  • Aveți viză de flotant pentru adresa respectivă. Viza de flotant, stabilește reședința, nu domiciliul.
  • Locuința dumneavoastră face parte dintr-un bloc sau șir de case cu mai mult de 2 unități locative intabulate colectiv dumneavoastră sau un coproprietar
  • Ați beneficiat deja de finanțare în cadrul programelor Casa Verde 2019 sau Casa Verde 2021 pentru același imobil (dacă ați beneficiat pentru un alt imobil, vă puteți înscrie în program pentru imobilul unde aveți domiciliul dumneavoastră sau un coproprietar. )
  • Aveți deja un proiect aprobat în sesiunea Casa Verde 2021 și urmează să semnați contractul de finanțare. 

Înscrierea în program se va face de către beneficiar direct în platforma AFM

Este foarte important sa fiti organizati in ceea ce priveste pregatirea documentelor, dar si foarte promți pentru a le introduce la timp.

Vă recomandăm să vă creați un folder într-un loc ușor accesibil pentru a le încărca cu rapiditate.

Toate documentele trebuie să fie emise pe numele solicitantului

  1. Copia ACTULUI DE IDENTITATE. În primul rând, trebuie să vă asigurați că domiciliul de pe cartea de identitate corespunde cu adresa din extrasul de carte funciară, dacă nu corespunde, pentru că, de exemplu, într-unul dintre documente nu este specificată adresa completă cu strada și numărul, atunci trebuie să obțineți de la primărie o adeverință care confirmă că adresa din cartea funciară este aceeași cu cea de domiciliu. În acest caz, scanați împreună în același document, cartea de identitate și adeverința dacă adresele coincide, este necesar să scanați doar cartea de identitate.

Dacă aveți carte de identitate tip nou, este necesar să scanați față verso. Dacă aveți buletin vechi, trebuie să scanați și pagina a 2-a pentru ca este menționată data de expirare. Dacă v-ati schimbat numele, dar nu ați actualizat informațiile la Oficiul de Cadastru, este necesar să anexați cărții de identitate și copia certificatului de căsătorie sau a deciziei de divorț pentru a corela datele din cartea de identitate cu cele din extrasul de carte funciară. Dar dacă sunt mai mulți coproprietari ai imobilului în acest caz, documentele se obțin și se depun de către cel care are domiciliul la adresa și preferabil este titularul facturii de energie electrică. Dacă beneficiarul finanțării nu este titularul contractului de energie electrică, va trebui să schimbați titularul înainte de a instala sistemul fotovoltaic. 

În acest program nu mai este nevoie de declarație expresă din partea coproprietarilor, dar solicitantul finanțării trebuie să se asigure că pe acest imobil nu s-a mai beneficiat de finanțare și că are acordul celorlalți coproprietari.

  1. EXTRAS CARTE FUNCIARA din care trebuie să rezulte dreptul de proprietate asupra imobilului, construcție pe care se va implementa proiectul. Acest document este valabil 60 de zile de la emitere și se poate obține online de pe site-ul ANCPI și costă 20 RON. Trebuie să verificați în acest document :
  • Daca adresa imobilului este corectă și completă și corespunde cu cea din cartea de identitate. Dacă nu este, atașați adeverința de la primărie la cartea de identitate pe numele solicitantului.
  • Daca numele solicitantului apare la drepturile de proprietate în cadrul extrasului de carte funciară 
  • Nu există mențiuni sau sarcini către o persoană juridică, cu excepția ipotecilor imobiliare și nu au trecut mai mult de 60 de zile de la data eliberării extrasului de carte funciară. 
  1. CERTIFICAT ATESTARE FISCALA privind obligațiile de plată către bugetul de stat emis pe numele solicitantului de către ANAF

Acest document trebuie să respecte următoarele criterii: 

  •  este eliberat pe numele beneficiarului de către ANAF 
  • apare cifra zero la datorii
  • nu au trecut 90 de zile de la data eliberării certificatului. 
  1. Certificatul de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale de la PRIMARIE. In cazul acestui document, verificați următoarele : 
  • Este eliberat pe numele beneficiarului de către primărie sau Direcția de taxe și impozite locale de domiciliu (uneori primăria menționează și coproprietarii, nu e nicio problema, este acceptat)  
  • Este menționat în clar, suma zero la datorii sau că beneficiarul nu figurează în evidențe cu datorii. 
  • Nu au trecut 30 de zile de la data eliberării certificatului.

Ca o excepție, se adaugă copia cărții funciare colective doar dacă imobilele aparțin unui duplex. În acest caz, cartea funciară are numărul de tip C unu sau CC II U II, iar acest document se obține fizic de la ACPI. Trebuie să aveți în vedere că proiectul dumneavoastră este eligibil doar dacă sunt maxim 2 unități individuale intabulate în cartea funciară colectivă.

După ce ați verificat temeinic documentele conform celor enumerate, acestea trebuie scanate și pregătite pentru înscriere. Dacă aveți nelămuriri privind criteriile de eligibilitate sau documentele necesare înscrierii vă stăm la dispoziție si pe email contact@inosolar.ro

Cum pregătiți documentele pentru înscriere Casa verde 2023?

  • Dacă obțineți documentele in format fizic, trebuie să le scanați și să le pregătiți pentru înscriere. 
  • Dacă obțineți documentele în format electronic, trebuie doar să le salvați în folderul dedicat. 
  • De asemenea, vă recomandăm să vă creați un cont pe platforma AFM din timp. Il puteti face deja (procedura creare cont AFM : https://docs.google.com/document/d/1oPlGIbhTM6hOPDE700quWILpCXGX4JJ2l5I170LnKsA/edit#heading=h.gcjrb5d6m21h
  • Puteți scana documentele, fie la un copy center sau folosind un scaner, fie folosind telefonul. 
  • Puteți folosi Google drive pentru scanare. Această aplicație este deja preinstalată pe android și iphone. Astfel, documentele salvate pe telefon se pot accesa ușor și de pe calculator doar prin logarea în contul de Google drive. 

Accesați pe telefon aplicația Drive 

Apăsați pe plus în colțul din dreapta Jos al ECRANULUI, apoi alegeți schema, am plasat documentul pe un fundal neutru, apăsați pe BULINA de fotografiere și apoi, dacă poza este în regulă, apăsați pe OK. 

Dacă documentul are mai multe pagini, apăsați pe plus în colțul din stânga jos și repetați pașii de mai sus și apoi denumiți documentul. 

  • Pentru înscriere vă recomandăm să folosiți un computer. Astfel, vă va fi mai ușor să introduceți informațiile și documentele solicitate.
  • Dacă ați obținut certificatele fiscale și extrasul cf online, nu le printați, pentru că apoi să le scanați păstrați-le sub forma primită pentru a păstra semnătura electronică a autorității.
  • Asigurați-vă că toate documentele scanate sunt la o rezoluție bună, sunt scanate integral, adică nu lipsesc pagini din acestea și eventualele semnături și ștampile sunt lizibile, iar cartea de identitate cuprinde toate elementele de identificare, inclusiv termenul de valabilitate. 

Spre deosebire de sesiunile Casa Verde anterioare, de această dată nu mai este nevoie de completarea și semnarea unei cereri de finanțare. Se vor introduce datele direct în aplicație și se va bifa declarația conform modelului din ghidul de finanțare

Dacă aveți nelămuriri privind criteriile de eligibilitate sau documentele necesare înscrierii vă stăm la dispoziție si pe email contact@inosolar.ro

Mult succes!

TESTIMONIALE

inoSOLAR
5.0
Conform celor 114 de recenzii
powered by Google
Ghita BitisGhita Bitis
06:48 13 Apr 24
Am montat cu ei in Oradea un sistem de 5.6 Kw, trifazic pentru mine si unu monofazic pentru parinti prin AFM. nota 10* . Felicit echipa din Timinisoara . Doar cuvinte de apreciere ! sunt convins ca aceste aprecieri ii onoreaza si in aceeasi masura ii responsabilizeaza sa ramana la fel de seriosi si promti! RECOMAND !
Doru TanaseDoru Tanase
06:56 11 Apr 24
Am montat sistem panouri fotovoltaice 6kw/h. Echipa profesionistă, firma este serioasă. Recomand cu încredere
hanta viorelhanta viorel
17:37 10 Apr 24
Programul Casa Verde 2023 - instalator Inosolar. Multumesc intregii echipe Inosolar pentru profesionalism, seriozitate si rapiditate si in mod deosebit echipei din teren (Elisei si Robert) pentru montajul rapid si de calitate a lucrarii.
doru lucandoru lucan
06:01 09 Apr 24
Totul este ok. Echipa din Timișoara a fost foarte profesionistă, amabilă și disponibilă, îi recomandăm. Vă mulțumim frumos.
marius alin cionoiumarius alin cionoiu
15:15 07 Apr 24
Foarte ok si tehnic si din punct de vedere organizatoric, si pret bun fata de piata. Recomand cu drag!!!
Valentin Daniel OanaValentin Daniel Oana
06:27 03 Apr 24
Am montat prin programul Casa Verde un sistem fotovoltaic de 5,8 trifazat . Am fost foarte mulțumit de echipa Inosolar inca de când i-am ales ca si firma . Mereu disponibil pt orice nelămurire . Recomand .
Musat PetreMusat Petre
06:02 02 Apr 24
Am montat împreuna prin Casa Verde 2023 acest proiect de 10.7kW, panouri Canadian Solar si invertor Huawei SUN2000 trifazat.Au lucrat profesionist și au ținut cont de micile ajustări ale noastre.Sistem perfect funcțional, ne bucurăm deja de ceea ce livrează.Recomand cu încredere 👌
Florin-Gheorghe TipleaFlorin-Gheorghe Tiplea
02:38 19 Mar 24
Am montat panouri fotovoltaice, 5,8 kw, prin programul Casa Verde cu echipa Inosolar și am fost foarte mulțumit de colaborarea cu ei. Recomand ca o firmă serioasă și profesionistă. Am numai cuvinte de laudă și la adresa echipei care a venit la montaj.
Perva CiprianPerva Ciprian
04:26 14 Mar 24
O echipa super calificata. Serviciile au fost foarte bune din partea celor de la ofertare precum si a celor care au executat lucrarea. O firma pe care o recomand. Colaborarea noastra a fost prin programul Casa Verde 2023.
János GacsadiJános Gacsadi
07:28 01 Mar 24
Marius DetaMarius Deta
15:09 29 Feb 24
Sunt foarte mulțumit de lucrare,băieții au știut fiecare ce sa facă și sau mișcat excelent.Acte,oferta foarte buna și foarte punctuali pe scurt, profesionalism.
Rafael ReitmayerRafael Reitmayer
11:42 24 Feb 24
O echipă de nota 10.foarte punctuali,pliați pe nevoile clientului și desigur calitatea lucrării care face diferența.si sa nu uit...prețurile în comparație cu alte firme sunt mult mai bune.multumesc.
Ionela MistrianuIonela Mistrianu
10:45 23 Feb 24
Recomand cu încredere preturi foarte bune, produse de calitate și echipa de mare valoare 👍👍
Dant AlexaDant Alexa
09:01 21 Feb 24
Mă declar foarte mulțumit de această companie. Au venit la instalare niste băieți minunați am avut parte de comunicare plăcută și niște oameni foarte atenți din toate punctele de vedere. Instalarea sa făcut rapid cu toate că condițiile de lucru au fost cam grele din cauza spațiului dar echipă a găsit cea mai buna variantă fara prea multe bătăi de cap. Nu am cuvinte păcat că sunt doar 5 stele. Recomand cu încredere.
bogdan mehedintubogdan mehedintu
20:11 20 Feb 24
Totul foarte bine.Contract , termene , lucrare , echipa de montaj.Nimic de spus negativ.Recomand cu drag
Bancu Narcisa CosminaBancu Narcisa Cosmina
20:06 20 Feb 24
Sunt mulțumită. Au respectat termenul pentru montaj, echipa profesionista, montajul executat intr-o singura zi.
Stela OroszStela Orosz
12:23 05 Feb 24
Multumim echipei Inosolar pentru realizarea sistemului de panouri fotovoltaice in vederea producerii energiei electrice la societatea Grace Design din localitatea Peciu Nou. Colaborarea cu societatea dvs., profesionalismul si seriozitatea de care ati dat dovada ne determina sa va recomandam si altora cu multa incredere!Va dorim sa fiti sanatosi si sa continuati cu increderea ca ceea ce faceti este de ajutor multora!
LARISA CIOBANCANLARISA CIOBANCAN
16:30 27 Jan 24
Suntem foarte mulțumiți de proiectul realizat de către echipa dvs .O echipa harnică , serioasă și profesionistă !Ne bucurăm ca am optat pentru firma dvs și am obținut un rezultat favorabil ! Recomandăm tuturor cu încredere echipa inoSolar ! Mulțumim , Agripensiunea La Grădina Baia Sprie !
MIrela GheorghitaMIrela Gheorghita
16:10 26 Jan 24
Recomand cu toată încrederea inoSOLAR pentru oricine dorește să investească în energie solară. Am avut o experiență excelentă cu ei, echipa profesionistă, amabilă, foarte multumiți de serviciile lor!Mult succes în continuare!
EfyEfy
11:18 23 Nov 23
Multumesc echipei InoSOLAR! Am montat cu ei un sistem fotovoltaic off grid si doresc sa recomand cu toata aprecierea pe dl. Inginer BENONE BULUGU pentru inaltul sau profesionalism, pentru competenta tehnica, pentru comunicare eficienta si mai ales pretioasele sale recomandari tehnice. Multumim si d-nei. Alisa de la departamentul vanzari-relatii clienti care prin perseverenta si implicarea ei a facut toate demersurile specifice ca acest sistem sa fie montat in scurt timp. Concluzie: fara Dumnezeu nu poti face nimic in viata, iar uneori un om potrivit, competent la timpul si locul potrivit, pot deveni un mod prin care, Dumnezeu iti surade indirect in viata!
js_loader