inoSOLAR te ajută cu tot ce ai nevoie ca să te înscrii în Programul Casa Verde!
Află detalii despre eligibilitate, condiții, pași și documentele necesare pentru înscrierea în Programul CASA VERDE 2024.
Iată calendarul depunerii dosarelor, defalcat pe regiuni:
🏡 27 septembrie: Regiunea Nord-Vest (Bihor, Cluj, Maramureș, Satu Mare, Sălaj, Bistrița-Năsăud)
🏡 30 septembrie: Regiunea Centru (Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș, Sibiu)
🏡 1 octombrie: Regiunea Nord-Est (Bacău, Botoșani, Iași, Neamț, Suceava, Vaslui)
🏡 2 octombrie: Regiunea Sud-Est (Brăila, Buzău, Constanța, Galați, Tulcea, Vrancea)
🏡 3 octombrie: Regiunea Sud (Argeș, Călărași, Dâmbovița, Giurgiu, Ialomița, Prahova, Teleorman)
🏡 4 octombrie: Regiunea București-Ilfov (București, Ilfov)
🏡 7 octombrie: Regiunea Sud-Vest Oltenia (Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Vâlcea)
🏡 8 octombrie: Regiunea Vest (Arad, Caraș-Severin, Hunedoara, Timiș)
⛪ 9 octombrie: Unități de cult din toate regiunile
+11000
KW Putere pe stoc
+95%
Clienți Mulțumiți
+5
Ani Garanție Sistem Fotovoltaic
+50
Specialiști calificați
documente necesare pentru inscriere
1. Act de identitate solicitant valabil (Montajul sistemului trebuie sa se faca la adresa din buletin). Nu se va considera eligibil solicitantul cu viza de flotant la adresa. Puteți schimba adresa din buletin prin depunerea documentelor si cererii de modificare adresa la Direcția de Evidență a Populatiei. In cazul in care adresa din CI nu este exact ca si cea din cartea funciara (adresa completa cu strada si numar), este necesar sa solicitati un certificat de nomenclatura stradala de la Primarie cu nr Cartii Funciare mentionat.
2. Certificatul de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale (de la PRIMĂRIE), emis pe numele solicitantului de către autoritatea publică locală în a cărei rază teritorială aveți domiciliul (este valabil ⚠ 30 zile de la emitere⚠). Unele primării pot elibera acest document online.
3. Certificat de atestare fiscală privind obligațiile de plată către bugetul de stat (ANAF), emis pe numele solicitantului, de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanțelor Publice (este valabil ⚠ 90 zile de la emitere⚠). Se poate obține online de la ANAF http://www.anaf.ro (dacă aveți SPV) sau fizic de la ANAF.
4. Extras de carte funciară din care să rezulte dreptul de proprietate asupra imobilului construcție pe care se va implementa proiectul (este valabil ⚠ 60 zile de la emitere ⚠). Se poate obține online și costă 20 lei: https://epay.ancpi.ro/epay/SelectProd.action?prodId=14205.
5. ⚠ Copia cartii funciare colective (pe langa cea individuala, specifică imobilului dvs), doar in cazul in care detineti imobil de tip duplex. Atentie! Cartea funciara colectiva este un document distinct pe care scrie clar CARTE FUNCIARA COLECTIVA (Asigurati-va ca vi se ofera acest document, nu cel pentru teren! În 2023 am avut mulți solicitanți neeligibili din cauza ca nu au procurat documentul potrivit). De exemplu: pentru un imobil tip duplex (unitate cu nr. Cartii funciare xxxx-C1-U1 este necesar sa cereți copia cărții funciare colective nr. xxxx-C1.)
Ce puteți face pentru a vă maximiza șansele?
1. Vizionati de câteva ori video-ul creat de AFM cu pașii pentru înscriere: https://fb.watch/kB-vDnzOZv/
2. Asigurați-vă că aveți o conexiune foarte bună la Internet (folosește PC/laptop, nu telefon sau tabletă)
3. Asigurați-vă că aveți toate documentele necesare la îndemână, salvate în format PDF (.pdf) într-un folder pe desktop cu numele cat mai clare ca sa le puteți găsi ușor si rapid
4. Scrieți datele d-voastra într-un document Word din care să le puteți copia cu ușurință (Adresă de e-mail, nume, prenume, serie și număr act de identitate, dată emitere și dată expirare, CNP, adresă, telefon)
5. Dați refresh paginii https://inscrierionline.afm.ro/ în așteptarea deschiderii platformei, la ora 10:00
Pentru a realiza înscrierea în cât mai puțin timp și pentru a evita eventualele greșeli, vă recomandăm să vă notați și salvați toate informațiile din lista de mai jos într-un fișier Word, din care să le copiați în momentul deschiderii sesiunii.
Astfel, veți putea salva timp important și veți avea șanse mai mari să rezervați un loc pe platformă.
Documentul WORD trebuie să conțină următoarele informații:
• Adresa de email
• Nume
• Prenume
• Serie act de identitate
• Număr act de identitate
• Valabil de la
• Valabil până la
• CNP
• Adresa de domiciliu (localitate, strada, număr)
• Județ (se va selecta din listă)
• Telefon
Criterii de eligibilitate Casa Verde 2024
Ce face inoSOLAR noi în tot acest timp?
Întrebări frecvente despre Casa Verde 2024
Mi-am schimbat numele, iar în cartea de identitate apare numele nou, iar în extrasul de carte funciară apare numele vechi. Sunt eligibil?
Da. Trebuie să încărcați documentul justificativ pentru schimbarea numelui (certificat de căsătorie, decizie de divorț etc.) la copia actului de identitate.
Dacă pe cartea funciara imobilul are sarcini în favoarea unor persoane fizice, sunt eligibil?
Da, atât timp cât sarcinile nu sunt în favoarea unor persoane juridice sau entități economice.
În cazul unui moștenitor al imobilului se poate solicita finanțare?
Da, dar trebuie să se finalizeze dezbaterea succesiunii și să se înscrie moștenitorii în cartea funciară.
Dacă exista pe numele solicitantului drept de uzufruct asupra imobilului, se poate solicita finanțare?
Nu. Doar proprietarul poate solicita.
Montati in toata tara ?
DA, suntem instalator la nivel national
Este necesar să obțin documentele de la coproprietar?
Nu, documentele trebuie obținute doar pentru solicitant.
Casa mea nu este intabulată. Pot instala pe teren? Terenul este intabulat
Nu. Locuința trebuie să fie intabulata, chiar dacă sistemul va fi instalat la sol.
Nu ezitați sa ne scrieți la casaverde@inosolar.ro sau sa ne contactați în funcție de zona în care locuiți :
Contactează-ne acum